images = new Array(2); images[0] = ""; images[1] = ""; index = Math.floor(Math.random() * images.length);

save tonight, tomorrow i'll be gone

 Måns på lisebergspremiären förra året. Herregud vad tiden går fort, på lördag är det exakt ett år sen.

nu sitter jag här och är glad över att jag är ledig, ska dock till skolan och göra tyskaprov sen. Tänkte ta en sovmorgon idag men jag lyckas aldrig sova länge när jag har bestämt mig för det. Fyfan vad skönt med helg nu också. Idag ska jag först till skolan och göra provet sen i eftermiddag  åkain till stan och hälsa på andrea på hennes caf'e och åka och hämta ut hennes guldpass, för imorgon blir det liseberg :) sen på kvällen blir det fest hos wera. På söndag blir det väl bara att vara hemma antar jag. Skola på måndag också... -.-


Kommentarer
Postat av: carro

men skriv nåt mänska!! lever du!?

2009-06-10 @ 11:55:10
Postat av: Anonym

har du slutat att blogga elr?

2009-12-09 @ 10:15:48
Postat av: Jenny

Superfin blogg du har!

Kram

2011-07-30 @ 20:15:50
URL: http://diadora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0