images = new Array(2); images[0] = ""; images[1] = ""; index = Math.floor(Math.random() * images.length);

Fredag 13 Februari- ingen dator på 6 veckor

Jag har inget internet. Kommer inte ha det på 6 veckor -.- det är nåt med bredbandet så nu sitter jag på biblioteket, här finns det iaf data haha. Men jag kommer inte kunna skriva här på länge, jag kommer tillbaka om 6 veckor. Ibland kan jag logga in några minuter, men hinner nog inte skriva. Nu ska jag åka hem sedan ska jag på bio med Andrea tror jag. ha det gött!


Kommentarer
Postat av: Carroh

hur fan hade du tänkt att jag skulle klara mej utan dej i 6 veckor??? jävligt moget!!! jag får ringa dej nån dag, vi måste gå igenom spellistan till håkan-konserten, ja vet ju vilka låtar han kommer spela osv. vi hörs säjvi ha de gött HAJ älskar dej! pöss

2009-02-13 @ 23:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0