images = new Array(2); images[0] = ""; images[1] = ""; index = Math.floor(Math.random() * images.length);

Tisdag 3 februari- vasadureeh?!

 haha, söt.
Idag har det varit en rätt soft dag. Jag har varit lite seg på vissa lektioner men annars har det varit bra. Jag slutade 13.15 idag, gött somfan. Visste inte ens om det, men enligt dom andra så slutar vi den tiden varje tisdag haha. Aja, nu är jag hemma och sitter här. Jag måste plugga till no-provet som är imorgon, har inte gjort nåt nästan. Jag fattar fan ingenting om det där, det handlar om Ljus och det är skit kompicerat. Men jag måste få in det, jag måste bli bättre i skolan nu. På torsdag har jag svenska-prov. Det är prov på olika författare och jag har antecknat mycket så det kommer nog gå bra. Jag har tyskaprov på fredag med, det kommer också gå bra hoppas jag. Har skit mycket prov nu, jobbigt. Men det är bara att plugga. Nu ska jag börja med att plugga till noprovet! Have iT.


Kommentarer
Postat av: Carro

hehe mycket pluggande :) själv börjar man med det idag :)

2009-02-04 @ 10:13:22
URL: http://hungerstrejk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0