images = new Array(2); images[0] = ""; images[1] = ""; index = Math.floor(Math.random() * images.length);

Lördag 31 januari- Vilken natt!


Vilken kväll det var igår! Först var det ett jävla bråk med Ernst, sen åkte dom och då var ju jag och Hanna tvungna att passa Bess. Men vi hittade inte på något roligt så vi bestämde oss för att åka någonstans. Vi var tvungna att ta med Bess så det fick inte bli så långt. Så ringde Nathalie och undrade ifall vi ville komma till henne, så vi åkte till kärra med Bess. Men ja, Hanna sa att nyckeln låg ute i förrådet men precis när jag stängde dörren så skrek hon att den inte låg där. Åh, idiot. Aja, så vi blev utlåsta klockan 22.00 på kvällen och vi visste inte när mamma och Ernst skulle komma hem, haha. Vi åkte till kärra och när vi kom dit, började det snöa somfan. Vi mötte Nathalie och skulle gå upp till henne, men Bess funkar inte med hennes hund så vi fick vara ute hela kvällen. Vi gick en promenad och så mötte vi Jessica och Lina och stod och prata med dom i nån timme. Sen när dom hade gått, gick vi vidare och det var svin kallt. Vi gick in i Nathalies Trappuppgång och satte oss. Vi satt där i typ en halv timme och Bess började bli trött och orolig. Så vi bestämde oss för att åka hem och se om mamma hade kommit hem för hon svarade inte i mobilen, då var klockan ungefär 02.00 och det var äckligt kallt och det snöade fortfarande. Men de hade inte kommit hem och det enda vi kunde göra var att försöka bryta upp dörren, det har vi gjort en gång innan så det kunde inte vara så svårt. Så jag tog en sak och försökte få upp dörren, jag fick upp den direkt. Bess gick och la sig direkt, stackarn. Hon var säkert jätte trött. Vi gick och la oss och efter typ en kvart kom mamma och Ernst hem. Ernst blev förbannad för att Bess inte var på hallen, han måste ha allvarliga problem asså. Fyfan vilken dag. Idag vet jag inte vad jag ska göra, bara vara hemma och städa tror jag. Jag måste göra klart min skrivning om Hjalmar Söderberg i svenskan också, jag ska ha redovisning på måndag. Hela denna veckan har varit bra, jag har känt mig väldigt glad. Biblioteket bjöd på kaffe häromdan och så hade jag glömt att jag inte fick dricka kaffe när jag äter Bihålstabletterna, så jag tog kaffe och så blev jag skit pigg och helt galen, haha. Jag fattade inte vad som hände, sån blir jag aldrig av kaffe. Sen när jag kom hem så läste jag på paketet till tabletterna, så stod det: Rekommenderar inte kaffe, det höjer koffeinintaget typ och blabla. haha, dagen blev roligare av det iallafall. Nu ska jag sätta på musik och städa lite, sedan ska jag färga håret och ikväll blir det väl film eller nåt.



Minns du när vi satt där den där midsommaren på varsin stol och hörde havet bakom oss. Jag vet inte hur länge vi satt där, flera timmar minst. Då var jag lycklig, då fick jag se dig på riktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0