images = new Array(2); images[0] = ""; images[1] = ""; index = Math.floor(Math.random() * images.length);

Måndag 26 januari- En bra start på veckan

 <-- SÅ FIN, ÄLSKAR DIG PIERRE.
Det har varit en bra måndag faktiskt. Jag började klockan 08.00 och försov mig så jag fick stressa som fan för att hinna med bussen, jag har kommit försent typ 3 gånger i rad till so:n så jag var tvungen att komma i tid. Jag hann precis, gött. jag hade 2 so-lektoner i rad, segt, men dagen gick fort och jag överlevde lektionerna. Efter skolan åkte jag in till stan för att möta Andrea, jag hjälpte henne med att hitta kläder och sedan tog vi en fika. Sedan åkte jag till Coop med Hanna för att köpa en macka till imorgon för att vi ska ha skriskodag med skolan. Börjar 10.15 och slutar 11.15, gött. Imorgon vet jag inte vad jag ska göra. Jag slutar ju tidigt, så nåt får man ju hitta på. NÅGON SKA PÅ HÅKAN I BORÅS DEN 7 MARS!!! wiho, here we come, jag längtar. Aja, det börjar bli sent, jag ska ta en dusch sedan ska jag sova. Ha det gött.



If i could change one thing in life,
i'd make time for us.


Kommentarer
Postat av: Andrea

HAHAHA PIERRE (L) älskar brallorna

tack för idag, slut för idag<3

2009-01-26 @ 22:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0