images = new Array(2); images[0] = ""; images[1] = ""; index = Math.floor(Math.random() * images.length);

Söndag 25 januari- Tråkig dag


Det har varit en tråkig dag idag. Det har inte hänt nåt intressant, så jag har inte mycket att skriva om. Jag började med att dammsuga och städa på förmiddagen sedan satt jag här i någon timme. Jag funderade på vad jag skulle hitta på, men kom inte fram till något så jag bestämde mig tillslut för att ta en promenad, det var solsken idag och man fick nästan lite vårkänsla, gött. Efter en timme ungefär kom jag hem och hade jätte tråkigt och nu sitter jag här och har fortfarande tråkigt. Och jag blir ännu mer uttråkad när jag tänker på att det är skola imorgon, usch för måndagar. Aja, nu ska jag plugga lite inför tyskaprovet och sedan ta en dusch, ha det gött änna.



ik is een aardig paard.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0