images = new Array(2); images[0] = ""; images[1] = ""; index = Math.floor(Math.random() * images.length);

Onsdag 28 januari- I dream my days away


Igår hade vi skridsko-dag med skolan. Det var jävligt kallt. Vi Åkte in dit med buss och sen fick vi byta till spårvagn, när vi väl kom fram skulle vi bara vara där i typ 45 min, onödigt. Aja, idag har det varit en både dålig och bra dag. Jag har massor av prov som jag måste plugga till, jobbigt. Men jag tror att det kommer gå bra på tyskaprovet som är nästa vecka. Jag har gått in för det den här gången, och har redan pluggat en del. På lektionen jobbade jag på och det var skönt att bli klar med allt. Men annars har det varit ganska seg dag, tråkiga lektioner och trött. Jaja, snart är det prao och lov! Nåt att se fram emot. Funderar på att praoa på Caf'e, det blir nog så. Jag ska kolla runt lite efter platser, sedan ska jag gå och lägga mig tidigt för jag har en väldigt bra bok. Citroner gula heter den. Man kan inte sluta att läsa. Ha det bäst.


I dream my days away.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0