images = new Array(2); images[0] = ""; images[1] = ""; index = Math.floor(Math.random() * images.length);

Fredag 6 mars- happy

 Göbbar, vilket djur i djungeln är sämste bilförarn? Ha? Krockodilen! ha, hur go e itte den då!

jag är glad, jag har fått tillbaka internet och snart kommer carro! Det blir att ladda inför håkan som är imorgon, fan vad gött. Idag har det varit en trevlig dag, har varit i skolan och gjort HKK-prov som gick rätt bra. Sedan blev det att åka hem och lämna väskan och äta sedan åka tillbaka till kärra för att vara med Pernilla. Det var trevligt och kom hem för ungefär en timme sen. Nu sitter jag här och njuter av internet-livet, haha. Fan vilken nörd jag är, inget liv. Jaja, ..... hm... försöker komma på nåt att skriva, men går inte så bra. Men.. jag är inte van vid att skriva än, jag har ju inte skrivit blogg på 5 veckor typ. Men nu jävlar, nu jävlar, nu jävlar, nu jävlar, nu jävlar, nu jävlar, nu jävlar, ni jä'vlar nuu bkä'vlar. Jag vill att Carro ska komma så det blir lite liv i huset! Jag och Pernilla lyssnade på en skiva som våran klass spelade in i förskolan, haha. Man känner inte ens igen rösterna. Jag var jätte blyg, "nu ska vi sjunga igelkottaskinnet" hahah, jag fattar inte att jag ens har varit så blyg. men aja, ha det gött döh! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0